Kategorie

Profesionální design v reklame

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: SoftPress s.r.o
Kód:
ISBN: 80-902824-0-7
Rok vydání: 2000
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Zařazení: příručky počítačová grafika počítačová typografie desktop publishing

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu. Jde o čtvrté, přepracované vydání nejprodávanější publikace od známého odborníka Rogera C. Parkera, který vyučuje DTP design a je autorem 13 velmi populárních knih o počítačové grafice. Publikace Profesionální design v reklamě již po více než deset let dělá z úplných začátečníků mistry grafiky DTP. Nyní se vám dostává do rukou její čtvrté vydání, doplněné a přepracované s více než dvěma sty novými příklady, které vás naučí, jak: · Navést pohled čtenáře přesně tam, kde ho chce mít. · Zvolit ten správný typ písma, upravit jeho velikost a dynamicky ho rozvrhnout na stránku. · Vybrat odpovídající ilustrace a fotografie a rozmístit je v dokumentu takovým způsobem, aby byl výsledek vašeho snažení bez zbytečných komplikací působivý. · Ušetřit čas, peníze a nervy při jednání s reprografickými středisky. · Vytvářet efektní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy a tak dále. · Předvídat, s jakými problémy se můžete sekat v reprografickém studiu, při práci s barevnou laserovou tiskárnou a při barevném tisku.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Profesionální design v reklame jen za 0 Kč.