Kategorie

Profesionální design v reklame

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: SoftPress s.r.o
ISBN: 80-902824-0-7
Rok vydání: 2000
Vazba: pevná
Počet stran: 320
Zařazení: příručky počítačová grafika počítačová typografie desktop publishing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Chcete si zpracovat vlastní grafické návrhy tak, aby vypadaly jako od profesionála? Chcete vytvářet vlastní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy? Máte nainstalované odpovídající počítačové vybavení a seznámili jste se s manuály, a přesto máte pocit, že nevíte, jak na to? Potom je kniha Profesionální design v reklamě přesně pro vás. Naučí vás, jak co nejefektivněji zpracovat tiskové materiály, jak se vyhnout zbytečným chybám a omylům a jak v poměrně krátké době získat znalosti a dovednosti potřebné k úspěchu. Jde o čtvrté, přepracované vydání nejprodávanější publikace od známého odborníka Rogera C. Parkera, který vyučuje DTP design a je autorem 13 velmi populárních knih o počítačové grafice. Publikace Profesionální design v reklamě již po více než deset let dělá z úplných začátečníků mistry grafiky DTP. Nyní se vám dostává do rukou její čtvrté vydání, doplněné a přepracované s více než dvěma sty novými příklady, které vás naučí, jak: · Navést pohled čtenáře přesně tam, kde ho chce mít. · Zvolit ten správný typ písma, upravit jeho velikost a dynamicky ho rozvrhnout na stránku. · Vybrat odpovídající ilustrace a fotografie a rozmístit je v dokumentu takovým způsobem, aby byl výsledek vašeho snažení bez zbytečných komplikací působivý. · Ušetřit čas, peníze a nervy při jednání s reprografickými středisky. · Vytvářet efektní zpravodaje, reklamy, inzeráty, dopisní hlavičky, letáky, výroční zprávy a tak dále. · Předvídat, s jakými problémy se můžete sekat v reprografickém studiu, při práci s barevnou laserovou tiskárnou a při barevném tisku.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Profesionální design v reklame jen za 0 Kč.