Kategorie

Manažment

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: IURA EDITION spol. s r.o.
ISBN: 978-80-8078-133-0
Rok vydání: 2007
Vazba: pevná
Počet stran: 360

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Autor – dnes už klasik slovenského manažmentu – sa v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu, charakterizuje jeho hlavné koncepcie vo vyspelých krajinách. Osobitnú časť venuje rozhodovaco-informačnému procesu, objasňuje druhy rozhodovacích procesov, postupy a metódy rozhodovania v spojení s kvalitou informačného systému organizácií. Sústreďuje pozornosť na plánovanie a implementáciu stratégie na úrovni podniku, kladie dôraz na problematiku organizovania a organizačnej štruktúry, spôsoby organizačného členenia a deľbu rozhodovacích právomocí, rozoberá efektívne vedenie ľudí. Vyjadruje sa k tendenciám rozvoja manažmentu a usmerňuje ho na „totálnu orientáciu na zákazníka“. Toto úspešné, originálne a komplexne poňaté dielo poskytuje študentom fakúlt ekonomického zamerania ako aj výkonným manažérom i ďalším záujemcom celkový prehľad o problematike manažmentu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Manažment jen za 0 Kč.