Kategorie

Business plán. Krok za krokem

479 běžná cena 603 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství C.H.Beck-CZ
ISBN: 978-80-7400-511-4
Rok vydání: 2014
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 240
Zařazení: příručky strategický management podnikatelské projekty

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Květy - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film Mach a Šebestová 3. K Objednávce od 4 kusů

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika. Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu. Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr. Obsah: 1. Úvod do problematiky 2. Business plány a jejich role v podnikání 3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy 4. Jak při zpracování business plánu postupovat 5. Příklady a případové studie Kniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 20% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Business plán. Krok za krokem jen za 479 Kč.