Kategorie

Management

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-029-7
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: pevná
Počet stran: 700
Zařazení: učebnice management

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Monografie Management, jejíž nový dotisk s podtitulem Základy, prosperita, globalizace připravilo nakladatelství Management Press (váz., 704 str., doporučená cena 770 Kč), je monumentálním dílem více než dvacetičlenného autorského kolektivu, v jehož čele stál prof. Jaromír Veber, vedoucí katedry podnikového managementu podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze. Snahou autorského kolektivu bylo obsáhnout oba pohledy – prezentovat tradiční témata na úrovni soudobých poznatků a neopomenout uvést nebo alespoň zmínit vše nové, co je relevantní pro další vývoj managementu. Zároveň si klade i další ambiciózní cíle: zpracovat publikaci o managementu, která by sloužila při výuce na vysokých školách a zároveň poskytovala užitečné poznatky pro praxi, přičemž publikaci současně adresuje jak manažerům v podnikových organizacích, tak i vedoucím pracovníkům (manažerům) neziskových organizací a orgánů státní správy. Výklad je – v souladu s podtitulem knihy – rozdělen do tří částí. První část je zaměřena na základy managementu a přináší výklad základních manažerských aktivit (funkcí), jak jsou pojímány v obvyklých učebnicích managementu (kapitoly: Pojetí managementu, Rozhodování, Plánování, Řízení implementace, Kontrola, Organizování, Řízení lidských zdrojů, Komunikace, Informační systémy v manažerské práci, Profil manažera, Vývoj managementu ve dvacátém století), druhá část je věnována tomu, co by měli manažeři znát a realizovat ve svých řídicích aktivitách, chtějí-li vést své organizace k úspěšnosti a prosperitě (kapitoly: Management změny, Prosperita organizace, Strategický management, Podnikatelský plán, Management rizika, Restrukturalizace a revitalizace, Projektové řízení, Identita organizace), třetí část publikace je svým rozsahem nejmenší a soustřeďuje se na vlivy fenoménu globalizace na chování organizací a jednání jejich managementu (kapitoly Globalizace, Vliv globalizace a dalších megatrendů na ekonomiku a management). Každou z kapitol knihy uzavírá výstižné a hutné shrnutí hlavních myšlenek, což spolu s množstvím grafů a schémat a věcným rejstříkem přispívá k přehlednosti knihy a k snadné orientaci v ní. Soupis nejdůležitější literatury ke každé kapitole pak poskytuje vodítko k případnému dalšímu hlubšímu studiu. Užitečnou součástí publikace je i seznam manažerských výrazů, resp. výkladový slovníček častých anglických pojmů užívaných v managementu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Management jen za 0 Kč.