Kategorie

Moderní management: Základní myšlenkové směry

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 80-7261-019-8
Rok vydání: 2000
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 252
Zařazení: studie management podnikový management

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Kniha nepřináší žádná 'rychlá' řešení, žádné 'osvědčené' recepty a 'zázračné' léky na všechny neduhy manažerské praxe. Jsou-li ovšem klíčové koncepce, o nichž hovoří, správně pochopeny a ve správný čas a ve vhodném prostředí dovedně aplikovány, mohou překlenout onu příslovečnou propast mezi teorií a praxí. Tyto zásadní myšlenkové koncepce jsou v knize přehledně uspořádány do devíti základních tematických okruhů: * Nový svět managementu * Nový svět organizací * Tvorba a realizace strategie * Nové způsoby řízení lidí * Revoluce jakosti * Nové pojetí marketingu * Vedení lidí a vůdčí schopnosti * Učení a další vzdělávání * Globální management
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Moderní management: Základní myšlenkové směry jen za 0 Kč.