Kategorie

Vinařský marketing

323 běžná cena 430 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Národní vinařské centrum
ISBN: 80-903201-5-5
Rok vydání: 2005
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 125
Zařazení: příručky marketing víno vinařství psychologie prodeje obchod s vínem

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Překlad knihy rakouského autora, která velmi pochopitelnou formou pojednává o vinařském marketingu, jeho zákonitostech, složitostech a významu s velkým zaměřením na praxi.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Vinařský marketing jen za 323 Kč.