Kategorie

Jak získat a udržet zákazníka

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788072266630
Rok vydání: 2002
Jazyk: Čeština
Počet stran: 128

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Udržení zákazníka je stejně podstatné jako jeho získání. Kniha vám pomůže zvládnout všechny podstatné techniky, ať již je to prvotřídní péče a servis, zlepšování kvality zboží i jeho inovace, a to zejména dle přání zákazníka. Pokračuje vlastním procesem obchodování – hlavně v oblasti prodejních technik či dovedností jak motivovat vlastní zaměstnance a řadou dalších podnětů.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jak získat a udržet zákazníka jen za 0 Kč.