Kategorie

Péče o zákazníka

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788025108468
Rok vydání: 2006
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná lepená
Počet stran: 312

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Pro trenéry nebo manažery, kteří potřebují školit tým jak co nejlépe pečovat o zákazníky. Její součástí je 50 aktivních činností, při kterých si obchodník osvojí nebo prohloubí znalosti a dovednosti nezbytné při kontaktu s klienty. Je určena jak pro zkušené lektory, kterým nabídne rozsáhlou pokladnici výukových materiálů, tak i lektory příležitostné, jimž vysvětlí jak školení správně připravit a provést.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Péče o zákazníka jen za 0 Kč.