Kategorie

CRM Řízení vztahů se zákazníky

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788025107980
Rok vydání: 2006
Jazyk: Čeština
Počet stran: 196

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Především pro výkonné a obchodní manažery, kteří chtějí zavést ve firmě CRM – Costumer Relationship Management, tedy řízení vztahů se zákazníky. Projde s vámi současnou situaci v marketingu. Vysvětlí jak analyzovat vnější (trhy) i vnitřní (firma) prostředí a vytvořit co nejefektnější koncepci CRM a pak stanovit i strukturu informačního systému. Poradí jak koncepci krok za krokem oživovat, měřit úrovně i plnění CRM.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu CRM Řízení vztahů se zákazníky jen za 0 Kč.