Kategorie

33 rad jak pečovat o zákazníka

Autor: Jiří Brabec
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
ISBN: 9788025103258
Rok vydání: 2004
Jazyk: Čeština
Počet stran: 112

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Titul ze série 33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, aby byl spokojený a tím pádem i věrný vaší organizaci. Dozvíte se, jaké existují typy zákazníků. Poznáte, co zákazníky rozčiluje, co potřebují i jakými způsoby je účinně kontaktovat, oslovovat a přesvědčovat.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu 33 rad jak pečovat o zákazníka jen za 0 Kč.