Kategorie

33 rad jak pečovat o zákazníka

Autor: Jiří Brabec
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: BIZBOOKS
Kód:
ISBN: 9788025103258
Rok vydání: 2004
Jazyk: Čeština
Počet stran: 112

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Story - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

Já Baryk 3. K Objednávce od 4 kusů

Titul ze série 33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, aby byl spokojený a tím pádem i věrný vaší organizaci. Dozvíte se, jaké existují typy zákazníků. Poznáte, co zákazníky rozčiluje, co potřebují i jakými způsoby je účinně kontaktovat, oslovovat a přesvědčovat.
0
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu 33 rad jak pečovat o zákazníka jen za 0 Kč.