Kategorie

Doprovodné služby – konkurenční výhoda?

226 běžná cena 240 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: CERM
Kód:
ISBN: 978-80-7204-619-5
Rok vydání: 2009
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 204
Zařazení: monografie doprovodné služby

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci představ o doprovodných službách a názorů na ně. Obě mladé autorky jsou odbornými asistentkami na VŠ – na Fakultě podnikatelské VUT v Brně a Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 6% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Doprovodné služby – konkurenční výhoda? jen za 226 Kč.