Kategorie

Zahájení televizního vysílání

Autor: Martin Štoll

146 běžná cena 198 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Havran s.r.o.
Kód:
ISBN: 978-80-87341-06-3
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 212
Zařazení: monografie 20. stol. televizní vysílání televize

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Táta 3. K Objednávce od 4 kusů

Televize se stala technickou, sociální, ale i politickou konstantou novodobé historie. Podílela se na proměnu mocenských praktik, zásadním způsobem posunula hodnotový žebříček a chováni různých sociálních skupin i celých národů. Historii 20. století si bez ní nelze vůbec představit. Ačkoliv se v Československu začal televizní signál šířit éterem od 1.května 1953, šlo o vyvrcholeni dlouholetých snah sahajících hluboko do první republiky.Ve třicátých letech byla televize předmětem boje odborníků i radioamatérů a stranou nezůstávaly ani politické zájmy. O perspektivách televize pro vojenské účely během druhé světové války není třeba pochybovat, což ostatně dokládá cela severo-východočeská etapa jejího vývoje. K jak zásadnímu obratu ve vnímáni televize vládnoucí stranou došlo po únorovém převratu roku 1948? Co přesně se onoho památného dne, kdy bylo vysílání zahájeno, odehrálo? Co bylo v následujících měsících na programu? Jak se vyvíjela Československá televize do okamžiku, než získala právní subjektivitu a nabalila na sebe milion koncesionářů? Na to se snaží odpovědět tato kniha.
Odměny pro recenzenty
4
Recenze
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Skvělé nápady a rady, které se hodí..! doporučuji.
19/09/2016
Dobrá kniha. Přehledně zpracované informace.
19/08/2016
Velmi přehledá kniha. Knihu jsem kupovala jako dárek synovci, který a tato kniha pro něj byla nejlepším dárkem.
3/08/2016
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
4/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 26% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Zahájení televizního vysílání jen za 146 Kč.