Kategorie

Šarmantní násilníci

Autor: Pavel Beňo

230 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: PORTÁL, s.r.o.
ISBN: 978-80-262-0938-6
Rok vydání: 2015
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 200
Zařazení: populárně-naučné publikace případové studie manipulace (psychologie) násilí na pracovišti psychopatie

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha volně navazuje na autorův předchozí titul (Můj šéf, můj nepřítel?, 2003), více se však zaměřuje na skutečné příběhy z pohledu psychologa–antimobbingového poradce. Základ tak tvoří 10 kazuistik, které autor komentuje a vysvětluje. V knize jsou podrobněji vysvětleny pojmy, které dostaly souhrnný název „vztahová patologie“. Jde o šikanu, mobbing, bullying, bossing, staffing i nově popsaný jev pod názvem „straining“. Dále je pojednáno o diskriminaci, obtěžování (harassmentu), whistleblowingu či stalkingu. Pozornost je věnována i tzv. kyber-formám takového chování (kyberšikana, kybermobbing, kyberbullying) a popsány jsou některé pojmy související se zneužíváním moderních technologií (grooming, sexting, happy slappying, phishing, hoax). Nakonec se publikace zabývá konceptem důstojné práce a tématem psychického násilí na pracovišti. Kniha, která je určená zaměstnancům, zaměstnavatelům, jejich rodinných příslušníkům, personalistům, manažerům, poradcům, koučům, psychologům, psychiatrům, vzdělavatelům, inspektorům práce, právníkům či sociálním pracovníkům, odráží fakt, že počet případů vztahové patologie bohužel stále roste, avšak spolu s ním se zvyšuje i odborný zájem o tuto tematiku (např. ze strany soudců). PhDr. Pavel Beňo vystudoval jednooborovou psychologii na FF UK a režii dokumentární tvorby na FAMU Praha. Je zakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy, kde již v roce 1999 vznikla první česká poradna pro zaměstnance, kteří se stali terčem mobbingu a bossingu. Vyučuje Mobbing a bossing na UJAK Praha. V roce 2015 spoluzaložil Antimobbingový klub (AMC) Praha.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 23% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Šarmantní násilníci jen za 230 Kč.