Kategorie

Království značky

Autor: Haig, Matt

318 běžná cena 356 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Ekopress
Kód:
ISBN: 978-80-8692-909-5
Rok vydání: 2007
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 322
Zařazení: monografie obchodní značky řízení značky

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Květy - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film Mach a Šebestová 3. K Objednávce od 4 kusů

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část je věnována největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a jednotlivých produktů. Druhá část poskytuje pohled na to, jak fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k jednotlivým úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Mezi jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický rozvoj nebo použité způsoby komunikace. Kniha Matt Haihga je neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery, marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém světě. Z obsahu 1.části: klasické chyby - ideové chyby - PR omyly - kulturní omyly - expanzivní omyly ... Z obsahu 2. části: inovační značky - emoční značky - personální značky - průkopnické značky - disainerské značky - zodpovědné značky...
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 11% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Království značky jen za 318 Kč.