Kategorie

Střety marketingu - uplatnění principu marketingu ve firemní praxi

Autor: Gustav, Tomek

517 běžná cena 560 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: C. H. Beck
ISBN: 80-71798-87-8
Rok vydání: 2004
Jazyk: Čeština
Vazba: viazaná
Počet stran: 216
Zařazení: studie marketing podnikový management

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Tendence rozvoje ekonomické reality jsou charakteristické nebývalou dynamikou, kterou lze spatřovat mimo jiné v rozvoji technologií, materiálů a zařízení, v růstu a rozmanitosti potřeb, v rozvoji konkurenčních vztahů, ale i v prohlubující se segmentaci trhů. K tomu přistupuje jako nedílná charakteristika přibývající komplexnost. Právě zmíněná dynamičnost a komplexnost činí při současném růstu obratu, výroby, ale i konkurence a požadavků zákazníků, proces shody uvnitř podniku stále těžším. Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky a jako základního přímého činitele hodnototvorného řetězce. Úloha a postavení marketingu jsou typické tím, že představují řadu uživatelských rozhraní k ostatním funkcím. Za klíčovou horizontální linii podnikového managementu, a tedy hodnototvorného řetězce firmy, lze považovat subsystémy vývoje, přípravy a řízení výroby, řízení nákupu, jakosti, prodeje a marketingu. Ve vztazích mezi těmito útvary však dochází k rozporům, přitom rozhodujícím je rozpor mezi marketingem a výrobou. Uspokojivé řešení a eliminace těchto rozporů je předpokladem úspěchu podniku na trhu, jeho konkurenčního postavení a tím i dlouhodobých hospodářských výsledků. Kniha ukazuje řešení z pohledu přijetí jednotící marketingové filozofie a myšlenky integrovaného přístupu k managementu produktu, dále z hlediska uplatnění komplexní standardizace, využití informačních technologií či přechodu od funkční k procesní orientaci.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 8% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Střety marketingu - uplatnění principu marketingu ve firemní praxi jen za 517 Kč.