Kategorie

Železniční trať Německý Brod – Brno na starých pohlednicích

243 běžná cena 295 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Tváře
ISBN: 978-80-254-8431-9
Rok vydání: 2010
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Vazba: vázaná
Počet stran: 140
Zařazení: obrazové publikace historické pohlednice železniční doprava železniční tratě

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali. Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali. Publikace k 105. výročí železniční trati Německý (Havlíčkův) Brod - Brno.". Kniha autorů Vladimíra Cisára a Karla Černého je netradičním pohledem na "starou Tišnovku" přes historické pohlednice a další dobové materiály. Po dostavění trati Brno - Tišnov v roce 1885 byla v roce 1898 zprovozněna železnice v úseku Německý Brod - Přibyslav - Žďár na Moravě. O sedm let později v roce 1905 bylo dokončeno její pokračování do Nového Města na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem, Nedvědice a Tišnova. Dobudováním železniční trati z tehdejšího Německého Brodu do moravské metropole tak došlo k propojení severní části Českomoravské vysočiny s Prahou i Brnem. V současné době je trať v provozu pouze v úseku Žďár nad Sázavou - Tišnov. Větší část trati je již mimo provoz, v některých úsecích však ožívá, když je její těleso využíváno pro nové cyklotrasy. V knize se autoři snažili zachytit pohled na tuto železniční trať prostřednictvím starých pohlednic z období první poloviny dvacátého století. Celobarevná 140-stránková publikace, nabízí více než 200 reprodukcí unikátních historických pohlednic i dobových fotografií a tiskovin, vybraných z fondů muzeí i významných sbírek soukromých sběratelů. Knihou chtěli autoři připomenout nejen nostalgii rakousko-uherské a prvorepublikové železnice, ale také vzpomenout na ty, kteří zde jako železničáři po desetiletí pracovali.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 18% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Železniční trať Německý Brod – Brno na starých pohlednicích jen za 243 Kč.