Kategorie

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

305 běžná cena 407 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 978-80-247-3155-1
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: monografie řízení vztahů se zákazníky

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 3 kusů

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.
4
Recenze
Maximální spokojenost. Doporučuji.
13/08/2016
Byl to pěkný dárek.
8/08/2016
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
4/08/2016
Titul je po všech stránkách OK. Kupte si jej a neprohloupíte.
28/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Diferencované řízení vztahů se zákazníky jen za 305 Kč.