Kategorie

Problémy marketingu vo verejnom sektore (slovensky)

438 běžná cena 531 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Vysoká škola Danubius
ISBN: 978-80-89267-94-1
Rok vydání: 2013
Jazyk: Slovenština
Vazba: viazaná
Počet stran: 164

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 17% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Problémy marketingu vo verejnom sektore jen za 438 Kč.