Kategorie

Problémy marketingu vo verejnom sektore (slovensky)

474 běžná cena 530 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Vysoká škola Danubius
ISBN: 978-80-89267-94-1
Rok vydání: 2013
Jazyk: Slovenština
Vazba: viazaná
Počet stran: 164

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 3 kusů

Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.
0
Recenzí
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napiště svojí!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 11% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Problémy marketingu vo verejnom sektore jen za 474 Kč.