Kategorie

Marketingová komunikace a public relations

Autor: Jan Halada

151 běžná cena 160 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Karolinum
ISBN: 9788024630755
Rok vydání: 2015
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 120

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 6% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingová komunikace a public relations jen za 151 Kč.