Kategorie

Marketing ve zdravotnictví

202

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 59
nejnižší v ČR

Nakladatel: CVUT Praha
Kód:
ISBN: 978-80-0105-413-0
Rok vydání: 2013
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 98
Zařazení: učebnice vysokých škol zdravotnický marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Já Baryk 2. K Objednávce od 4 kusů

Principy marketingu aplikované na podmínky ve zdravotnických zařízeních, na výrobce zdravotnických prostředků a nákupní marketing ve zdravotnických zařízeních.
Odměny pro recenzenty
0
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing ve zdravotnictví jen za 202 Kč.