Kategorie

Žena a muž v marketingové komunikaci

146 běžná cena 154 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: VeRBuM - Bačuvčík
ISBN: 978-80-904273-4-1
Rok vydání: 2010
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 260
Zařazení: muži a ženy kolektivní monografie reklama a propagace marketingová komunikace gender

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 5% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Žena a muž v marketingové komunikaci jen za 146 Kč.