Kategorie

Marketingové řízení komerční pojišťovny

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Masarykova Univerzita
ISBN: 978-80-210-4799-0
Rok vydání: 2009
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 210
Zařazení: monografie učebnice vysokých škol marketingový management komerční pojišťovny

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingové řízení komerční pojišťovny jen za 0 Kč.