Kategorie

Priamy marketing (slovensky)

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Wolters Kluwer (Iura Edition)
ISBN: 978-80-8904-738-3
Rok vydání: 2002
Jazyk: Slovenština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 148

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Choking hazard 2. K Objednávce od 2 kusů

Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok firmy 3M - „Post it“ a pre značkové tovary firmy Camel). Publikácia je určená študentom ekonomických fakúlt, manažmentu malých a stredných podnikov, ako aj odborným pracovníkom v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o % levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Priamy marketing jen za 0 Kč.