Kategorie

Marketing hotelových služeb 2 vyd.

230 běžná cena 250 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Ekopress
ISBN: 8086929051----
Rok vydání: 2006
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 157
Zařazení: příručky hotely marketing

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb; pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie; pojednává kapitola druhá; kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu; analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu; analýze vnějšího prostředí; analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu. Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie; aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu; jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie. V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu; mezi něž patří například způsob plánování produktu; publicity; komunikace s hosty prostřednictvím reklamy; direct mailingu; podpora prodeje konferencí; kongresů a různých balíků služeb. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol; stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům; pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 8% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing hotelových služeb 2 vyd. jen za 230 Kč.