Kategorie

Strategické aliance se zahraničními partnery

157

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press
ISBN: 8072610589----
Rok vydání: 2008
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 140

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste. V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové (nakl. Management Press, brož., 140 str., doporučená cena 210,– Kč) první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně orientované zahraniční literatury a v konfrontaci s domácími zkušenostmi autoři systematicky vysvětlují pojetí, ekonomické místo a význam strategických aliancí v mikroekonomické sféře. Uvádějí kritéria a postupy pro vyhodnocení účelnosti vzniku strategické aliance, přípravu jejího postupného vzniku, fungování, popř. ukončení jejích činností. Krokem za krokem se čtenář seznámí s ověřenými postupy tvorby a využívání aliancí dvou či více partnerů (alianční sítě v globální ekonomice). Výklad má velmi moderní koncepci. V souladu s aktuálními názory světové teorie a praxe charakterizuje tři hlavní vzájemně propojené oblasti využívání aliancí. Jsou to sdílení činnosti a zdrojů partnerů; redukce konkurenčních střetů („spolupráce s konkurencí“); vznik, přenos a využití znalostí v současné informační společnosti. Kniha je určena především zájemcům o praktickou aplikaci strategických aliancí v české mikroekonomické sféře. Své uplatnění najde i při manažerském studiu na vysokých školách ekonomického směru a při zvyšování kvalifikace vrcholových manažerů, zejména pak při studiu MBA a v dalších formách postgraduálního studia.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -7% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Strategické aliance se zahraničními partnery jen za 157 Kč.