Kategorie

Zákazník náš protivník, nebo partner?

170 běžná cena 182 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press
ISBN: 80-7261-034-1
Rok vydání: 2004
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 204
Zařazení: příručky obchodní úspěch prodej marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Na stále konkurenčnějších trzích ztrácí tradiční marketing svou dřívější účinnost. Ústřední článek trhu - zákazník - se proto stává nikoli živým terčem, nýbrž předmětem pozorné péče, jejíž kvalita a účinnost rozhodnou o výsledku všech prodejních aktivit. Clienting jako ucelená koncepce úspěšného německého autora a poradce tak revolučním způsobem mění pojetí celé oblasti prodeje. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 6% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Zákazník náš protivník, nebo partner? jen za 170 Kč.