Kategorie

Hudba českého baroka

115 běžná cena 119 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Akademie múzických umění
ISBN: 80-7331-022-8
Rok vydání: 2005
Jazyk: Čeština
Druh: 1xkniha
Počet stran: 82
Zařazení: studie 17.-18. stol. hudba dějiny hudby barokní hudba

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Profesor HAMU, hudební skladatel a muzikolog dr. Jaroslav Smolka se ve své práci zabývá zvláštním postavením baroka ve vývoji evropského a českého hudebně historického vědomí. Zabývá se periodizací hudby 17. a první poloviny 18. století, jež člení na rané, představované zejména Adamem Michnou, střední, s vůdčím představitelem Pavlem Josefem Vejvanovským, vrcholné, charakterizované zejména tvorbou Jana Dismase Zelenky a Bohuslava Matěje Černohorského a pozdní, kdy doznívají barokní slohové tendence vedle intenzivního rozvoje dalšího slohu – klasicismu (Jan Zach, František Tůma, Josef Seger, F. X. Brixi a dokonce i K. B. Kopřiva). Svou studii dokládá množstvím notových příkladů, jakož i výběrovým seznamem literatury a notových edic. Profesor HAMU, hudební skladatel a muzikolog dr. Jaroslav Smolka se ve své práci zabývá zvláštním postavením baroka ve vývoji evropského a českého hudebně historického vědomí. Zabývá se periodizací hudby 17. a první poloviny 18. století, jež člení na rané, představované zejména Adamem Michnou, střední, s vůdčím představitelem Pavlem Josefem Vejvanovským, vrcholné, charakterizované zejména tvorbou Jana Dismase Zelenky a Bohuslava Matěje Černohorského a pozdní, kdy doznívají barokní slohové tendence vedle intenzivního rozvoje dalšího slohu – klasicismu (Jan Zach, František Tůma, Josef Seger, F. X. Brixi a dokonce i K. B. Kopřiva). Svou studii dokládá množstvím notových příkladů, jakož i výběrovým seznamem literatury a notových edic.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 3% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Hudba českého baroka jen za 115 Kč.