Kategorie

Dějiny reklamy

346 běžná cena 499 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: SLOVART, s.r.o. NAKLADATELSTVí
ISBN: 978-80-7391-266-6
Rok vydání: srpen 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 336
Zařazení: monografie dějiny reklamy

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použita umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 31% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Dějiny reklamy jen za 346 Kč.