Kategorie

Jedna trefa stačí

Autor: Randall Lane

204 běžná cena 298 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství 65. pole
ISBN: 9788087506547
Jazyk: Čeština
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 240
Zařazení: biografie literatura faktu finanční úspěch mladí lidé 21. století mezinárodní podnikání miliardáři

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

V roce 2007 vytvořil jednadvacetiletý David Karp jednoduchý blogovací systém a nazval ho Tumblr. Prostě ho to tak napadlo. O pět let později se Tumblr stal jednou z deseti nejnavštěvovanějších webových stránek na světě, využívalo ho 170 milionů lidí. V roce 2013 ho koupila obří firma Yahoo za víc než miliardu dolarů. Mladík, který ani nedokončil střední školu, z toho získal v přepočtu asi 5,2 miliardy korun. A zdaleka není jediný, komu se něco podobného podařilo.
Ve světové technologické metropoli Silicon Valley vyrostla nová generace miliardářů, kteří se od svých předchůdců v mnohém liší. Jsou nezvykle mladí a dobývají svět neuvěřitelnou rychlostí. Nečekají, až získají nějaké zkušenosti, a také nepotřebují velký počáteční kapitál. Mnozí z nich ještě nevychodili školu, už teď jim ale patří nejatraktivnější firmy na světě. A k tomu všemu jim často stačil jediný nápad. Něco podobného historie podnikání nepamatuje – firma nemusí sama o sobě generovat žádný zisk, přesto má pohádkovou hodnotu.
Redaktoři americké verze časopisu Forbes v čele s Randallem Lanem se rozhodli zmapovat svět mladých technologických magnátů dopodrobna. Měli k nim lepší přístup než většina běžných novinářů – Forbes se příběhům z podnikatelského prostředí věnuje dlouhodobě. Díky tomu teď mají čtenáři z celého světa možnost zjistit, jak svůj úspěch vidí sami protagonisté těchto příběhů. Co jsou zač lidé, kteří si první miliardu vydělali už v době, kdy se jiní teprve učí chovat dospěle? Jak se jim to vlastně povedlo? Naše kniha nabízí šestnáct samostatných portrétů, díky nimž můžete nahlédnout za oponu firem jako Spotify, Airbnb, Tumblr či Twitter.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 31% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jedna trefa stačí jen za 204 Kč.