Kategorie

Strategické válečné hry v podnikání

293 běžná cena 399 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-216-1
Rok vydání: září 2010
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 232
Zařazení: příručky podnikání konkurence strategický management manažerské hry

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým plánovačům) umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů - je vhodný pro vaši firmu či rozhodovací situaci, jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, i to, že k tomu nepotřebujete ani počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 27% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Strategické válečné hry v podnikání jen za 293 Kč.