Kategorie

Manažerský audit v malých a středních podnicích

122 běžná cena 136 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Wolters Kluwer ČR, a.s.
ISBN: 978-80-7357-406-2
Rok vydání: únor 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: monografie případové studie malé a střední podniky manažerský audit

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Manažerský audit je novým nástrojem hodnocení úrovně procesů a odhalování možností jejich zlepšování v malých a středních podnicích. Základem manažerského auditu je provedení analýzy situace v malých a středních podnicích pomocí řízených rozhovorů s využitím standardních způsobů dotazování doplněných o techniky koučování. Účelem manažerského auditu je pomoci manažerovi (majiteli) firmy nalézt řešení, které je vhodné pro rozvoj firmy a které odpovídá jeho možnostem a schopnostem.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 10% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Manažerský audit v malých a středních podnicích jen za 122 Kč.