Kategorie

Manažerská ekonomika

466 běžná cena 635 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 80-247-1992-4
Rok vydání: březen 2007
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 464
Zařazení: učebnice podnikový management podniková ekonomika

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (výroba, zásobování, inovace a marketing, nákup, investiční a finanční činnost, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majektovou a kapitálovou výstavbu firmy. Dále zjistíte, co obnáší založení podniku, sdružování podniků a internacionalizace podnikových činností, sanace a zánik podniku. Oproti předchozímu vydání je celý text aktualizován v souvislosti s novou právními úpravami a daňovými změnami. Nově se dozvíte o metodách oceňování podniku, harmonizaci účetnictví, opcích, o nových druzích kalkulací, rozšířena je část o výrobních kapacitách. Kniha se dále nově věnuje strategickému podnikovému plánu, aplikací bilančních prav idel, rozšířeno je hodnocení investic (o hodnocení podle mezinárodní metodiky) a řízení pohledávek, aktualizováno je hodnocení podniku a mezipodnikové srovnání. V publikaci nově nechybí ani soutěžní právo, offshorové společnosti, zřizování firem v EU a mimo tento prostor, audit podniku a jeho operací. Kapitola o inovacích bude doplněna o financování inovačního procesu včetně z fondů EU, evaluaci inovací, bariéry inovací aj. Díky novému autorovi kapitoly Nákup dojde k jejímu kompletnímu přepracování a aktualizaci na současné podmínky. Autorský kolektiv knihy tvoří přední odborníci z Vysoké školy ekonomické v Praze a ČVUT v Praze, včetně vedoucí katedry podnikové ekonomiky VŠE v Praze.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 27% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Manažerská ekonomika jen za 466 Kč.