Kategorie

Základy marketingu

168 běžná cena 189 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Nakladatelství Oeconomica
ISBN: 978-80-245-1760-5
Rok vydání: 2011
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 220
Zařazení: učebnice vysokých škol marketing

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 11% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Základy marketingu jen za 168 Kč.