Kategorie

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

140

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Masarykova Univerzita
Kód:
ISBN: 978-80-210-6123-1
Rok vydání: 2012
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 190
Zařazení: monografie marketingový management řízení vztahů se zákazníky spotřebitelské chování reklamace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film Mach a Šebestová 2. K Objednávce od 4 kusů

Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy. Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti jen za 140 Kč.