Kategorie

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

227 běžná cena 228 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní
Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: Masarykova Univerzita
ISBN: 978-80-210-6123-1
Rok vydání: 2012
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 190
Zařazení: monografie marketingový management řízení vztahů se zákazníky spotřebitelské chování reklamace

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy. Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 0% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti jen za 227 Kč.