Kategorie

Reklamační politika a její ekonomické souvislosti

140

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Masarykova Univerzita
Kód:
ISBN: 978-80-210-6123-1
Rok vydání: 2012
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 190
Zařazení: monografie marketingový management řízení vztahů se zákazníky spotřebitelské chování reklamace

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Kniha se věnuje oblasti, již zahraniční literatura označuje jako return policy. Do češtiny je zde přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. rozšířený produkt. Text doplňují tři empirické studie zkoumající chování českých spotřebitelů.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o -25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Reklamační politika a její ekonomické souvislosti jen za 140 Kč.