Kategorie

Proč právě Zeman?

Autor: Jan Herzmann

199 běžná cena 249 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné ZDARMA
Při přepravě Českou Poštou
a platbě převodem.

Nakladatel: Práh
ISBN: 978-80-7252-419-8
Jazyk: Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 184
Zařazení: literatura faktu 21. stol. volební chování prezidentské volby prezidentští kandidáti 21. století přímá volba prezidenta volební výzkum

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Zákulisní drama voleb, alchymie volebních průzkumů. Fakta, čísla, postřehy o největším politickém dramatu od listopadu 89 Unikátní fotografická příloha a komentované výsledky průzkumů Mediální podpora MFDnes Známý sociolog a výzkumník, šéf agentury ppm factum spojil své síly s novinářem Martinem Komárkem, aby napsali knihu, která vás překvapí svou dramatičností. Jan Herzmann dodával výsledky volebních průzkumů řadě kandidátů a byl tak už od počátku roku 2012v kontaktu s nimi osobně i s jejich týmy. Díky tomu se v knize dozvíme mnoho dosud nezveřejněných faktů například o jednání mezi týmy Jana Fischera a Jana Švejnara nebo o tom, jaké informace ve finále hledaly týmy Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga. Martin Komárek, komentátor MF Dnes, zase po celou dobu sledoval, glosoval a analyzoval chování i šance všech kandidátů. Přímá prezidentská volba je v jeho podání nebývalým dramatem, příběhem vzestupů a pádů, zklamání i nadějí až do poslední chvíle. Autoři zvolili objektivní přístup oproštěný od osobních preferencí, které však zároveň nepopírají. Po přečtení knihy budete vědět: -Jak to vypadalo ve volebních štábech. -Proč jsou průzkumy veřejného mínění tak důležité a jak se k nim stavěli jednotliví kandidáti. -Které zajímavé maličkosti ovlivnily konečné výsledky voleb. -Jestli se Karlu Schwarzenbergovi podařilo postavit logiku průzkumů na hlavu a proč na Miloše Zemana nestačil. -A samozřejmě i to, proč se Miloš Zeman nakonec stal prezidentem. Ryzí skutečnost napínavější než thriller!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 20% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Proč právě Zeman? jen za 199 Kč.