Kategorie

Na krásné modré Dřevnici

205 běžná cena 299 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: HOST - vydavatelství, s.r.o.
ISBN: 978-80-7294-329-6
Rok vydání: říjen 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem matná
Počet stran: 372
Zařazení: české romány

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Konec starých časů ve Zlíně. I tak by se mohl jmenovat nový román Antonína Bajaji. Nebo také moravský Amarcord - vzpomínání na dětství, které bylo slibné; začalo se rozvíjet těsně po válce, kdy Zlíňané vítali osvoboditele chlebem a solí, na fotbalovém hřišti se konala veselice s popravou "gestapáka" a kdekdo z "buržoustů" věřil v návrat masarykovské republiky a baťovské prosperity. To dětství mohlo být i šťastné, kdyby nespadla železná opona, Zlín se nestal Gottwaldovem a soudruzi nelikvidovali třídního nepřítele. Tak došlo nejen na rodinu autora, jehož otec měl soukromou ordinaci a prarodiče hotel, ale též na jejich přátele, takzvané reakcionáře, kteří přicházeli o majetek, postavení i svobodu. A právě postupný rozpad všeho dřívějšího a vyhasínání naděje na převrat - to je leitmotiv Bajajovy knihy. Jenže tamto dětství přece jen svým způsobem šťastné bylo, neboť dětský svět se vznášel vysoko nad starostmi dospělých: zatímco se životy rodičů a prarodičů hroutily, děti milovaly pohádky o zpívajícím komunistickém nebi a prožívaly svá pionýrská dobrodružství. Až do okamžiku, kdy také jejich životy zasáhly "velké" dějiny a z propletence "pravdolží" se vyklubaly úzkosti a noční můry. Kniha je stylizována jako výběr z dopisů sestře Janě (Jeanne), s níž autor ono slibné dětství prožíval. Texty, které do krásné modré Dřevnice vložil, občas připomenou tragikomické papírové loďky. Začaly vznikat v šedesátých letech minulého století a původně nebyly určeny k publikaci.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 31% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Na krásné modré Dřevnici jen za 205 Kč.