Kategorie

Marketing Základy marketingu 2

Autor: Marek Moudrý

149 běžná cena 210 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Media s.r.o.
ISBN: 978-80-7402-001-8
Rok vydání: říjen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 80
Zařazení: učebnice středních škol metodické příručky marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

NAKUPTE SPOLEČNĚ

Základy marketingu
2 knihy spolu za výhodnou cenu 297 Kč

Ušetříte 123

do kosiku
Tato učebnice poskytuje základ marketingového myšlení a vědomí, cílem je ve studentech probudit snahu o další poznávání tohoto oboru. Studenti se seznámí s marketingovým mixem, koncepcemi atd. Pochopí význam marketingového řízení a získají předpoklady k pochopení trhu a rozlišení marketingového prostředí. Čtenáři se naučí pracovat s informacemi a efektivně je vyhodnotit.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 29% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing Základy marketingu 2 jen za 149 Kč.