Kategorie

Marketing management - 14. vydání

Autor: Philip Kotler

1961 běžná cena 2 290 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Grada
Kód:
ISBN: 978-80-247-4150-5
Jazyk: Čeština
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 816
Zařazení: učebnice vysokých škol marketingový management

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Sběratelská záložka 1 - Alpy 1. K Objednávce od 1 kusů

Časopis Téma - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film - Noviny 3. K Objednávce od 4 kusů

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Odměny pro recenzenty
5
Recenzí
vybrat si
Jméno
Vaše recenze
0
Jak se Vám kniha líbila?
Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Autoři Kotler a Keller zde představují již 14. revidované vydání této legendární knihy. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Kniha je doslova nabitá informacemi a i přes její vysokou pořizovací cenu se vyplatí ji pořídit. Tuto knihu mám zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.
10/10/2017
Produkt doporučuji lidem, co si rádi odpočinou od reality a mají rádi romány. Kniha má poutavý děj. Mě se četla velice lehce.
6/09/2016
Doporučuji nákup všem. Líbí se nám doma.
1/09/2016
Vyborně se čte, fakt mě to bavilo. doporučuji jak rodině, tak přátelům.>
20/08/2016
Vřele všem doporučuji! bavilo mě to.
13/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 14% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing management - 14. vydání jen za 1961 Kč.