Kategorie

Jiří Černý... Na bílém 3

446 běžná cena 600 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Galén
ISBN: 978-80-7492-249-7
Rok vydání: 2016
Jazyk: Čeština
Vazba: viazaná
Počet stran: 458

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Jiří Černý... na bílém je autorizované souborné vydání hudební publicistiky Jiřího Černého (* 1936). Jeho šedesátiletá novinářská praxe a půl století soustavného psaní o hudbě budí již léta zasloužený obdiv a respekt. Jiří Černý byl mnohdy přímým účastníkem toho, co podstatně měnilo tvář naší hudební scény, a tak jeho recenze, rozhovory a komentáře cenným způsobem přispívají ke zmapování naší i zahraniční populární hudby v druhé polovině 20. století. Předkládaný obsáhlý knižní projekt nakladatelství Galén je hudební encyklopedií sui generis; a protože Jiří Černý umí o hudbě psát zajímavě, nadčasově, plasticky a věcně správně, stane se tento knižní soubor jistě navíc i neocenitelným zdrojem informací pro všechny, kteří něco píší, překládají nebo se jen chtějí o hudbě dozvědět. Třetí svazek shrnuje Černého práce z let 1980-1989. Jeho zásadní část tvoří ještě články pro měsíčník Melodie (s vynucenou čtyřletou pauzou 1984-1987); po likvidaci Melodie v roce 1983 napsal Jiří Černý několik desítek hesel pro Encyklopedii jazzu a moderní populární hudby, sleevenote na obaly desek, ale k systematickému psaní se vrátil až v roce 1986 pro Gramorevue (1986-1989). Hlad po informacích se jeho čtenáři snažili zahnat zejména návštěvami poslechových diskoték, ale i na stránkách celé palety polooficiálních tiskovin, které přežívaly buď na klubové bázi, nebo vycházely formou občasníků, vydávaných většinou u příležitosti hudebních setkání. Tento svazek obsahuje v příloze i texty sborníku Když se řekne Jiří Černý, vydaného péčí Jonáš klubu u příležitostí Černého padesátin.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 26% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Jiří Černý... Na bílém 3 jen za 446 Kč.