Kategorie

Proto

308 běžná cena 380 Kč

Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: tranzit.cz
ISBN: 9788087259221
Jazyk: Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 244
Zařazení: 20.-21. stol. obrazové publikace sborníky grafický design české výtvarné umění moderní umění umění a společnost literatura a umění vizuální umění

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Souborná publikace mapující grafický design v kontextu vizuálního umění. Kniha vychází jako součást dvou diplomových prací na Vysoké škole umělecko–průmyslové v Praze a komplexně mapuje etapu posledních deseti let (2000–2013) grafického designu.

Vydání publikace předcházel rozsáhlý výzkum oboru, z kterého vznikl společně s kurátory, designéry, umělci a teoretiky samotný obsah knihy (textová a obrazová část). Publikace představuje aktuální fenomény a otázky, s nimiž se grafičtí designeři během své praxe setkávají. Osovou otázkou se zde stává hledání hranice a souvislostí mezi formou a konceptem, mezi designem a uměním. Kniha využívá zejména českou scénu jako laboratorní území dílčích příkladů osvětlující problematiku grafického designu obecněji. Téma je nahlíženo ze tří perspektiv, z hlediska jazyka a jeho (ne)srozumitelnosti, z časové, respektive historické perspektivy a v neposlední řadě z úhlu společensko-politické role umění a designu. Setkávají se zde jak studie, analyzující problémy obecně, tak konkrétnější rozhovory, eseje, umělecké projekty či úvodní kurátorské texty k výstavám.

autoři textů: Petr Babak, Blumfeld S. M., Petr Bosak,Tomaš Celizna, Karel Cisař, Vit Havranek, Ondřej Chrobak, Robert Jansa, Iva Knobloch, Jiři Kovanda, Vaclav Magid, Marketa Magidova, Adam Machaček, Marek Meduna, Tomaš Pospiszyl, Kateřina Přidalova, Jan Rous, Richard Rozhoň, Jiři Skala, Ondřej Slačalek, Jan Šerych, Marketa Vinglerova
překlad: Roman Dergam, Martin Micka, Ondřej Slačalek

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Proto jen za 308 Kč.