Musim rici, ze jsem z tech karet hodne zklamany. Mohly byt klidne drazsi, ale jako pomucka pro dyzfaticke dite to vubec neni vhodne. Jsou jine oromotoricke pomucky urcite lepsi. Cekal jsem u kazde karty na zadni strane popis jaky vyraz a hlasku ci samohlasku dite nacvicuje. Zde neni zadny popis a v podstate na polovine obrazku mate dojem, ze se oblicej ditete tvari skoro stejne a nevite... číst celé jak mu to ukazat a co by mel pritom zkouset za souhlasku ci samohlasku. Uplne zbytecna pomucka a vyhozene penize. Neni to samozrejme chyba Megaknih, ale vyrobce a ze to mohl jakykoliv logoped doporucit🙈
Tabulky jsou pěkně zpracované, pořídila jsem je pro vnučku, která je často nemocná a musí dohánět učivo. Hodně nám pomohly. Oceňujeme omyvatelnost, přehlednost.
Další ze série komunikačních karet, které jsou sice primárně určeny pro děti s poruchou autistického spektra, ale lze je využít i u dětí s narušenou komunikační schopností, například s opožděným vývojem řeči nebo u dětí, u kterých je třeba rozvíjet slovní zásobu. Jedná se o kreslené obrázky na jednobarevném bílém pozadí s červeným okrajem. Obrázky jsou zjednodušeně, ale pro malé děti ... číst celépoměrně dobře čitelné.
Tento produkt představuje komunikační karty pro osoby s poruchou autistického spektra, kteří verbálně nekomunikují. Karty je možné využít v rámci komunikačního programu VOKS- tedy výměnného obrázkového komunikačního systému, který je právě na osoby s autismem směrován. Dítě podle idey tohoto systému vyměňuje kartu s obrázkem za skutečný předmět, podle objektu svého zájmu. Karty jsou ba... číst celérevné, pozadí bílé.
Jedná se o pomůcku, která vyšla z nakladatelství V lavici a nese název oromotorická cvičení, jedná se tedy o cvičení mluvidel- rtů, jazyka, čelisti. Na jednotlivých kartičkách jsou barevná vyobrazení různých poloh mluvních orgánů a úkolem dítěte je kartu co nejpřesněji napodobit. Jednotlivá postavení mluvidel se nacvičují obvykle proto, že se jednotlivých poloh využívá při vyvozová... číst celéní nových hlásek.
Jedná se o sadu karet se znázorněným artikulačním postavením jednotlivých hlásek. Ke kartám ale není žádný komentář, takže pokud nemáte odborné znalosti o tom, jakým způsobem se dané konkrétní hlásky vyvozují, ze samotných karet příliš moudří nebudete a ani s nimi danou hlásku nevýhodné, pokud nebudete mít návod od logopeda, abyste zjistili, jak postupovat. Karty bych doporučila spíše ... číst celéodborníkům s potřebnými znalostmi.
Na to, jak jsem na tuhle knihu od českého autora byla zvědavá, tak jsem malinko zklamaná. Vše začalo slibně, i postavy se mi líbily. Ale postupně jsem měla pocit, že se děj přibržďuje a já se dostala na slepé místo. Některé části knihy jsou opravdu hodně zdlouhavé a já si říkala, zda je jejich existence vůbec nutná. Po několika dnech jsem se dopracovala ke konci, ale čekala jsem od knih... číst celéy zkrátka více.
Chápu, že autor všech těchto přehledů chtěl dát najevo, že všechny dohromady tvoří jednu ucelenou sérii, ale tohle se mu moc nepovedlo. Žáci prvního stupně potřebují barvy, obrázky, zkrátka něco, co je upoutá. Rozhodně ne toto. Světle modrá a tmavě modrá barva nikoho neurazí, ale po tomto přehledu dítě nesáhne, protože se mu líbit nebude a nebude mít potřebu v něm cokoli najít. Na druh... číst celéou kolej je potom odsunuto povedené zpracování všech základních jazykových jevů, se kterými se malí školáci setkají v hodinách českého jazyka.
V tomto případě se jedná o přehled s podstatnými jmény. V jeho úvodu je tento slovní druh rozdělen do základních skupin na konkrétní, abstraktní, látková, hromadná a pomnožná. Poté už se věnuje jen mluvnickým kategoriím. Rozebírá rod, číslo a vzory (nechápu, proč je v přehledu vynechán pomocný vzor les ke vzoru hrad). Většinu druhé strany tvoří jednotlivé vzory uvedené ve všech pádech a... číst celé vytištěné přehledně v tabulkách. Na druhé straně se nacházejí jen tyto tabulky, což se mi zdá naprosto zbytečné, proto jsem zvolila méně hvězdiček v hodnocení.