Kategorie

Konec marketingu

Autor: Sergio Zyman

322 běžná cena 410 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 39
nejnižší v ČR

Nakladatel: Management Press, s.r.o.
ISBN: 978-80-7261-134-8
Rok vydání: září 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
Počet stran: 216
Zařazení: příručky marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Městečko prokletých 2. K Objednávce od 2 kusů

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu".
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Konec marketingu jen za 322 Kč.