Kategorie

Nákupologie

283 běžná cena 349 Kč

Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2396-6
Rok vydání: srpen 2009
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 232
Zařazení: monografie marketing spotřebitelské chování nakupování

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci. V knize se například dočtete, že: varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě, product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje, tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte, pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno. Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu. Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům: „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne.“ Martin Lindstrom je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody. Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik. Jeho předchozí knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány.
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 19% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Nákupologie jen za 283 Kč.