Kategorie

7 principů davového marketingu

Autor: Mark Earls

314 běžná cena 399 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
Kód:
ISBN: 80-251-1911-4
Rok vydání: březen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu matná
Počet stran: 400
Zařazení: příručky sociální interakce marketingová komunikace spotřebitelské chování hromadné chování

Nákupem získáte tyto tři krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

Časopis Květy - vzorové číslo 2. K Objednávce od 3 kusů

DVD film Mach a Šebestová 3. K Objednávce od 4 kusů

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací? Po přečtení knihy 7 principů masového marketingu si možná na některé z těchto otázek odpovíte. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí změnit chování většího počtu lidí – zákazníků, zaměstnanců nebo veřejnosti. Prospěšné poznatky z ní načerpají pracovníci marketingových oddělení, manažeři, politici a státní úředníci.
0
Recenzí
Jak se Vám kniha líbila?
Nejsou zde žádné recenze. Buďte první a napište svoji!
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 21% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu 7 principů davového marketingu jen za 314 Kč.