Kategorie

Marketing podle cílových skupin

Autor: Jochen Kalka

351 běžná cena 449 Kč

Zboží máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání
Poštovné jen 49
nejnižší v ČR

Nakladatel: Computer Press, a.s.
Kód:
ISBN: 80-251-1617-4
Rok vydání: březen 2008
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran: 392
Zařazení: případové studie reklama a propagace marketingová komunikace spotřebitelské chování marketingový výzkum socioekonomické skupiny

Nákupem získáte sběratelskou záložku

Limitovaná sběratelská záložka

2
Recenze
Jak se Vám kniha líbila?
Super, moc mi pomohla, všem bych tuto knihu doporučil.
2/09/2016
Knihu jsem přečetla jedním dechem. Je velmi čtivá a inspirativní. Ukázala mi, že všechno jde, jen se musí trochu chtít :).
3/07/2016
Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 22% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketing podle cílových skupin jen za 351 Kč.