Kategorie

Marketingové řízení a plánování v malých a středních firmách

282 běžná cena 375 Kč

Poštovné jen
nejnižší v ČR

Nakladatel: GRADA Publishing, a.s.
ISBN: 80-247-1535-X
Rok vydání: červenec 2007
Jazyk: Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 280
Zařazení: příručky marketingový management malé a střední podniky strategický marketing

Nákupem získáte tyto dva krásné dárky

Limitovaná sběratelská záložka 1.

DVD film - Biloxi blues 2. K Objednávce od 2 kusů

Proč jsme tak levní?
Tato knížka je o 25% levnější než jinde. Díky čemu držíme ceny tak nízko?
Vyladili jsme logistiku
Mákli jsme si. Naše sklady a distribuční cesty fungují efektivně.
Šetříme na reklamě
Místo drahé reklamy vám radši dáme lepší služby. A taky nižší ceny.
Na dopravě nerýžujeme
Velké e-shopy si zvyšují marži vyšší cenou dopravy. U nás máte dopravu za 39.
Díky tomu vám dáme knihu Marketingové řízení a plánování v malých a středních firmách jen za 282 Kč.