Banner
Banner

Don Thompson

Britský ekonom a sběratel moderního umění Don Thompson se věnuje obchodu a podnikání a především se zaměřuje na marketingovou strategii v těchto oborech. Tento obor vyučoval na London School of Economics a působil také na Harvard Business School. Nyní však svůj život dělí mezi Londýn a Toronto, kde působí na York University v Torontu. Zasadil se o vznik devíti publikací zaměřené na marketing a ekonomiku, jichž je autorem či spoluautorem. U nás vyšly jeho knihy „Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů“ a „Supermodelka a krabice Brillo“. Tyto publikace se věnují problematice světového obchodu se současným uměním.

Recenze knih autora


Obrázek knihy
I pro laika pochopitelne a hezky ctive popsany svet marketingu umeni.
2/12/2019
Obrázek knihy
Kniha o umění, které již není uměním. Kniha o marketingu, který vládne světem. Kniha o tom, že když nevíte co s penězi, tak si za milion koupíte h.... (nechť si čtenář dosadí cokoli), protože nikdo jiný za něj tolik peněz nedal. Kniha o tom, že dílo neprodává jeho umělecká hodnota, ale schopnost umělce "zaprodat" (jiné slušné slovo mne bohužel nenapadlo) sebe sama.
Nevím, na co si... číst celé lidé neustále stěžují, protože jestli mohou utrácet i za "toto", tak naše společnost se má vážně skvěle! Kniha je neskutečně zajímavá, ale mám z ní pocit, že "něco je špatně" a jsem z ní velice smutná.
Motto knihy: "Při pohledu na umělecké dílo si musíte říct, kolik jste ochotni dát, abyste se na něj už nemuseli dívat!"
Doporučuji všem přečíst a udělat si vlastní úsudek!
4/08/2018