Martin Lindstrom

Recenze knih autora


Obrázek knihy
Každý z nás je poměrně lehce ovlivnitelný a marketéři to velice dobře vědí. Proto vymýšlejí neustále zákeřnější finty, jak Vás nalákat na koupi něčeho, co ve skutečnosti vlastně vůbec nepotřebujete. Kniha poukazuje na psychologické triky a úskoky, kterých si na první pohled ani nevšimnete. Prostě Vás donutí koupit věc a Vy vlastně doma vůbec nevíte, proč jste si ji zakoupili. Díky této ... číst celéknize už budete mnohem odolnější.
31/08/2018
Obrázek knihy
Když čtu tuto knihu, tak již chápu, proč má většina lidí vyluxované mozky. Je to velice smutné poznání, ale je to bohužel tak. Drtivá většina lidí se nechá nalákat různými marketingovými triky a díky tomu koupí i to, co ve skutečnosti ani nepotřebují. Tato kniha Vám odhalí takové pasti a lákadla, do kterých jste možná už někdy sami spadli. Jenže tentokrát se už znovu jen tak napálit nen... číst celéecháte, to jsem si jistý.
4/11/2017